| תחום | קורסים בתואר ראשון B.Mus. התמחות ביצוע לנגנים | נ"ז שנה א' | נ"ז שנה ב' | נ"ז שנה ג' | נ"ז שנה ד' |
| תורת המוסיקה | תיאוריה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
| פיתוח שמיעה ריתמית 1,2,3,4 (שעה עגולה) | 2 | 2 | |||
| פיתוח שמיעה 1,2,3,4 | 4 | 4 | |||
| יסודות התזמור | 4 | ||||
| קונטרפונקט 1,2 | 4 | ||||
| תולדות | תולדות המוסיקה הקלאסית | 4 | 4 | ||
| תולדות הג'אז והפופ | 4 | ||||
| מוסיקה ישראלית ויהודית בהיבט אומנותי | 4 | ||||
| תולדות האומנות | 2 | ||||
| תולדות המוסיקה של המזרח התיכון – מקאם ערבי על סוגיו | 2 | ||||
| ג'אז | הרמוניה ג'אז ומוסיקה קלה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
| עיבוד לרית'ם סקשן וקומבו 1,2 | 5 | ||||
| מיומנויות פסנתר | פסנתר – כלי משני (שעה עגולה) | 2 | 2 | ||
| הרמוניה על מקלדת | 2 | ||||
| ביצוע | כלי ראשי – הוראה אישית (שעה עגולה) / רסיטל ומופע סיום | 4 | 4 | 2 | 2 |
| מקהלה | 4 | 4 | |||
| סדנת ביצוע יצירה ישראליח | 4 | 4 | 4 | ||
| מוסיקה וטכנולוגיה | תווי ממוחשב – סיבליוס | 2 | |||
| מבוא לסאונד, מידי והפקה מוסיקלית | 6 | ||||
| סאונד והפקה באולפן הביתי 1 – PRO TOOLS | 2 | ||||
| קורסי התמחות | אנסמבל (הרכב) | 4 | 4 | 4 | |
| פורום מיומנות נגינה 4 | 4 | ||||
| נגינת סשן באולפן הקלטות | 4 | ||||
| אלתור ג'אז לנגנים 4 | 4 | ||||
| אמנות הליווי הכלי 2 | 2 | ||||
| מבוא למוסיקה לקולנוע 2 | 2 | ||||
| ניתוח יצירות ומבנים | 2 | ||||
| עיבוד לביג בנד | 4 | ||||
| כלים תעסוקתיים נוספים | היבטים משפטיים בתעשיית המוסיקה | ||||
| יזמות עסקית למוסיקאים | |||||
| הוראת מוסיקה בחברה פלורליסטית | |||||
| כלל מוסדי | אנגלית | ||||
| סה"כ נ"ז | 176 | 46 | 46 | 44 | 32 |
| קורסי בחירה נוספים (על בסיס תנאי קדם ומקום פנוי) | קונטרפונקט 3 | 2 | |||
| סאונד והפקה באולפן הביתי 2 – PRO TOOLS | 2 | ||||
| כיתות אמן | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| כתיבה והלחנת שירים – רונה קינן | 2 | ||||
| מוסיקה לפרסומות | 2 | ||||
| מוסיקה של המאה ה – 20 | 2 |