| תחום | קורסים בתואר ראשון B.Mus. התמחות ביצוע לנגנים | נ"ז שנה א' | נ"ז שנה ב' | נ"ז שנה ג' | נ"ז שנה ד' |
| יסודות קלאסיים | תיאוריה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
| פיתוח שמיעה ריתמית 1,2,3,4 (שעה עגולה) | 2 | 2 | |||
| פיתוח שמיעה 1,2,3,4 | 4 | 4 | |||
| קונטרפונקט 1,2 | 4 | ||||
| תולדות | תולדות המוסיקה הקלאסית | 4 | 4 | ||
| תולדות הג'אז והפופ | 4 | ||||
| תולדות המוסיקה של המאה ה – 20 | 2 | ||||
| מוסיקה ישראלית ויהודית בהיבט אומנותי | 4 | ||||
| תולדות האומנות | 2 | ||||
| תולדות המוסיקה של המזרח התיכון – מקאם ערבי על סוגיו | 2 | ||||
| ג'אז | הרמוניה ג'אז ומוסיקה קלה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
| עיבוד לרית'ם סקשן וקומבו 1,2 | 2 | ||||
| מיומנויות פסנתר | פסנתר – כלי משני (שעה עגולה) | 2 | 2 | ||
| הרמוניה על מקלדת | 2 | ||||
| ביצוע | כלי ראשי – הוראה אישית (שעה עגולה) / רסיטל ומופע סיום | 4 | 4 | 2 | 2 |
| הגשת שיר לזמרים | 4 | ||||
| מקהלה | 4 | 4 | |||
| סדנת ביצוע יצירה ישראליח | 4 | 4 | 4 | ||
| מוסיקה וטכנולוגיה | תווי ממוחשב – סיבליוס | 2 | |||
| מבוא לסאונד, מידי והפקה מוסיקלית | 6 | ||||
| סאונד והפקה באולפן הביתי 1 – PRO TOOLS | 2 | ||||
| קורסי התמחות | אנסמבל (הרכב)/הגשת שיר מתקדם | 4 | |||
| כתיבה והלחנת שירים | 2 | ||||
| אמנות השיר – טקסטים (מאיר גולדברג) | 2 | ||||
| אלמנטים קומפוזיטורים במוסיקה קלה | 2 | ||||
| הרכב מחזות זמר – זמרים | 6 | ||||
| יסודות התנועה | 2 | ||||
| יסודות המשחק | 2 | ||||
| תולדות המחזמר | 2 | ||||
| קורס דיקציה | 2 | ||||
| אלתור לזמרים | 2 | ||||
| כלים תעסוקתיים נוספים | היבטים משפטיים בתעשיית המוסיקה | 2 | |||
| יזמות עסקית למוסיקאים | 4 | ||||
| הוראת מוסיקה בחברה פלורליסטית | 4 | ||||
| כיתות אמן | 2 | 2 | 2 | 2 | |
| כלל מוסדי | אנגלית | 4 | |||
| סה"כ נ"ז | 168 | 48 | 52 | 36 | 32 |
| קורסי בחירה נוספים (על בסיס תנאי קדם ומקום פנוי) | עיבוד לרית'ם סקשן וקומבו 2 | 2 | |||
| קונטרפונקט 3 | 2 | ||||
| קומפוזיציה 1,2 | 4 | ||||
| תולדות המוסיקה של המאה ה – 20 ב | 2 | ||||
| הרכבי בחירה (על בסיס אודישן) | 4 | 4 | 4 | 4 | |
| הלחנת שירים – דניאל סלומון | 2 | ||||
| יסודות התזמור | 4 |