| תחום | קורסים בתואר ראשון B.Mus. התמחות ביצוע לנגנים | נ"ז שנה א' | נ"ז שנה ב' | נ"ז שנה ג' | נ"ז שנה ד' |
| יסודות קלאסיים | תיאוריה 1,2,3,4 | 4 | 4 | ||
| פיתוח שמיעה ריתמית 1,2,3,4 (שעה עגולה) | 2 | ||||
| פיתוח שמיעה 1,2,3,4 | 4 | 4 | |||
| יסודות התזמור | 4 | ||||
| קונטרפונקט 1,2 | 4 | 2 | |||
| תולדות | תולדות המוסיקה הקלאסית | 4 | 4 | ||
| תולדות הג'אז | 2 | ||||
| מוסיקה ישראלית ויהודית בהיבט אומנותי | 4 | ||||
| תולדות האומנות | 2 | ||||
| תולדות המוסיקה של המזרח התיכון – מקאם ערבי על סוגיו | 2 | ||||
| ג'אז | הרמוניה ג'אז ומוסיקה קלה 1,2,3,4 | 4 | |||
| עיבוד לרית'ם סקשן וקומבו 1,2 | 4 | ||||
| ביצוע | כלי ראשי – הוראה אישית (שעה עגולה) / רסיטל בסוף שנה ב' | 4 | 4 | ||
| מקהלה | 4 | 4 | |||
| אנסמבל (הרכב) | 4 | ||||
| מוסיקה וטכנולוגיה | תווי ממוחשב – סיבליוס | 2 | |||
| מבוא לסאונד, מידי והפקה מוסיקלית | 6 | ||||
| סאונד והפקה באולפן הביתי 1 – PRO TOOLS | 2 | ||||
| קורסי התמחות | ניתוח יצירות ומבנים מוסיקליים קלאסיים | 2 | |||
| תזמור סימפוני | 6 | ||||
| סאונד והפקה באולפן הביתי 2 – PRO TOOLS | 2 | ||||
| יצירת פסקול במחשב – סינק וידאו | 2 | ||||
| מבוא למוסיקה לקולנוע | 2 | ||||
| מוסיקה למשחקי מחשב ואפליקציות | 4 | ||||
| מוסיקה לפרסומות | 2 | ||||
| הלחנה לקולנוע ולמדיה | 6 | ||||
| קריאת פרטיטורות (שעה עגולה) | 2 | ||||
| הלחנה (שיעור פרטי, שעה עגולה) | 2 | 2 | |||
| קומפוזיציה 1,2 | 4 | ||||
| הלחנה לתיאטרון | 4 | ||||
| עיבוד אומנותי | 4 | ||||
| עיבוד בסגנונות | 6 | ||||
| ניצוח | 4 | 2 | |||
| כלים תעסוקתיים נוספים | היבטים משפטיים בתעשיית המוסיקה | 2 | |||
| יזמות עסקית למוסיקאים | 2 | ||||
| הוראת מוסיקה בחברה פלורליסטית | 4 | ||||
| כלל מוסדי | אנגלית | 4 | |||
| סה"כ נ"ז | 166 | 38 | 48 | 40 | 40 |
| קורסי בחירה נוספים (על בסיס תנאי קדם ומקום פנוי) | תולדות הפופ | 2 | |||
| פיתוח שמיעה ריתמית 3,4 (שעה עגולה) | 2 | ||||
| סדנת ביצוע יצירה ישראלית | 4 | 4 | 4 | 4 | |
| הרכבי בחירה (על בסיס אודישן) | 4 | 4 | 4 | 4 | |
| פסנתר – כלי משני | 2 | 2 | |||
| נגינת סשן באולפן הקלטות | 4 | ||||
| כתיבה והלחנת שירים | 2 | ||||
| כיתות אמן | 2 | 2 | 2 | 2 |