תוכנית הלימודים

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף אשר יאפשר בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח”צ שיווק ועוד. התואר יעניק לסטודנטים את הכלים להשתלבות בתפקידים של ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית- Chief Digital Officer) CDO), ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות, ניתוח וכריית נתונים, ניהול שיווק וניהול מותגים, ניהול פרסום ותקשורת שיווקית, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים, השתלבות בסטרטאפים ׁ(חברות הזנק) ועוד. בראש התכנית ללימודי התואר עומדת ד”ר מיכל שפירא, ראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל.

 

בתואר ניתן יהיה לבחור בין שלוש התמחויות:

  • התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning  ואנליטיקה עסקית ועוד.
  • התמחות בתקשורת שיווקית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.
  • התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית – נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.

הסטודנטים בשלושת ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה  וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל  ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

 

כיווני תעסוקה:
הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:

  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.

חשוב שתדעו

ימי לימוד ומיקום

מה נדרש כדי להתקבל

קבלה ישירה:

תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

*הקריה האקדמית אונו שומרת לעצמה את הזכות לבחור את המועמדים הטובים ביותר מבין הנרשמים.

 

קבלה משוקללת: תואר ראשון מוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת