שיתוף פעולה ייחודי ביוזמת ראש ההתמחות בשיווק, ד"ר עופר צלרמאיר, עם חב' NuSkin מאפשר לסטודנטים מצטיינים " להכנס לנעליו " של מנהל מותג בחברת ענק ולייצגו בהנהלת החברה ביוטה . חברת "ניו סקין" היא חברה בינ"ל מובילה בתחום השיווק הישיר, נוסדה בארה"ב בשנת 1984, פועלת ביותר מ- 35 מדינות ונסחרת בבורסה בניו-יורק, בהיקף מעל מליארד דולר בשנה. הסמינר מוצע זו השנה הראשונה, לסטודנטים מצטיינים, בתואר ראשון במנהל עסק.
 
הסמינר מבוסס על תחרות שיווקית בינ"ל, ומהווה את משמעות ה"אקדמיה היישומית", אשר תאפשר לסטודנטים להיכנס לנעליו של מנהל מותג ב- NuSkin ולהשתתף בחידוש של אחד המותגים הבינלאומיים של החברה. הסטודנטים ישתמשו בידע השיווקי והקריאטיבי שצברו על מנת לפתח קמפיין תקשורתי.  בתום הסמסטר יציגו הקבוצות את עבודותיהן בפני חבר שופטים שיכלול את ההנהלה הבכירה של חטיבת NuSkin , מנכ"ל ניו סקין ישראל, אורן ארזי- גמליאל, אשר, יחד עם דר צלרמאיר השתתף בגיבוש הקונצפט, המנהל האזורי סקוט שוורדט וצוות בכיר של שופטים מהתעשייה בישראל.
 
הקבוצה שתזכה בתחרות תטוס למסע לימודי חוויתי ביוטה, ארה"ב – הכולל ביקור במתקני NuSkin העולמית והצגת הממצאים בהפני המהלת החברה – במימון מלא, שם ייצגו את הקריה האקדמית אונו