ד"ר עופר צלרמאייר

מרצה בהתמחות בשיווק, הפקולטה למנהל עסקים

About

יזום והקמת מועדון אמקס-המרכז הבינתחומי. הקמה וליווי של מכון זום למחקרי שווקים. מכהן כדירקטור וכראש וועדות דו”חות כספיים וביקורת בחברת דלק מערכות רכב, יבואנית פורד, מאזדה וב.מ.וו.
שימש כראש תחום אסטרטגיה שיווקית במכון הישראלי לדמוקרטיה וכיו”ר האקדמי של כנסי שיווק רכב ושיווק חוויה.
שופט בתחרות ה- Effie awards לקידום מהלכים שיווקיים בתעשיית השיווק והפרסום, בתחרות מוצר השנה ובתחרות הSuper-Brands.

Education

.Ph.D
בשיווק ותהליכי קבלת החלטות, אוניברסיטת מלון בפיטסבורג, (1995).
M.Sc.
בשיווק והתנהגות צרכנים, אוניברסיטת מלון בפיטסבורג, (1994).
.B.A
בפסיכולוגיה ומנהל עסקים, האוניברסיטה העברית, (1991).

Teaching Areas

שיטות מחקר, מחקרי שווקים, התנהגות צרכנים, קבלת החלטות וקורסי התמחות מגוונים כגון: שיווק מהסרטים, שיווק ומשפט, אסטרטגיה שיווקית בינלאומית וסמינרי מחקר בתחומים הנ"ל.

Research interests

מאפיינים שונים של התנהגות צרכנים תוך בחינת גורמים קוגניטיביים ואמוציונאליים בקבלת החלטות של צרכנים, בדגש על צריכה במעורבות גבוהה. בעבודת הדוקטורט שלו חקר את "הכאב שבתשלום", בו עסק בגורמים התיאורטיים והמעשיים המשפיעים על צרכנים בבואם לבצע הוצאה כספית, וגילה שפעולה זו אינה שכלתנית ונטולת רגשות כמקובל לחשוב.