רוני לטשובר ריזנברג, מרצה בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית מנתחת לאייס את המיתוג של בתי ההשקעות ביחס למיתוג הבנקים. "בגזרת הבנקים אנחנו רואים תחרות סטנד-אפ בקמפיינים, ובבתי ההשקעות? שם עדיין חנוטים בעניבה". האם הדברים ישתנו בקרוב?
רוני לטשובר ריזנברג, מרצה בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית מנתחת לאייס את המיתוג של בתי ההשקעות ביחס למיתוג הבנקים. "בגזרת הבנקים אנחנו רואים תחרות סטנד-אפ בקמפיינים, ובבתי ההשקעות? שם עדיין חנוטים בעניבה". האם הדברים ישתנו בקרוב?