רון טוריסיאן, מבעלי משרד יחסי הציבור מהגדולים בארה"ב, התארח בסוף השבוע בקריה האקדמית אונו ודיבר בפני פורום הבוגרים שלה. רון סיפר לבאי הפורום על ניסיונו בעבודה עם חברות מובילות כגון: קוקה קולה, מקדונלדס, מייקרוסופט, סלבריטאים דוגמת פמלה אנדרסון, הראפרים סנופ דוג ובאד בויס ולקוחות ישראלים כגון: משרד התיירות וחברת Nice.
 
כמי שעובד עם חלק נכבד מתעשיית המוזיקה בארה"ב, חשף טוריסיאן את העובדה המרעישה, כי מוזיקאים בארה"ב, בניגוד לדעה הרווחת סביבם, אינם מרוויחים הרבה כסף וכי נעשית סביבם עבודה יחצ"נית אינטנסיבית המציגה אורח חיים ראוותני אשר ברוב המקרים אינו תואם את המציאות.
 
טוריסיאן התייחס לבניית התדמית ואמר שכולנו בעצם מותגים, היות ואנו נראים כל הזמן. לטענתו מנהלים בכירים צריכים להיות מודעים לכך, גם כשהם מתנהלים מעבר לשעות העבודה שלהם.
ידוען ששותה בערב בפאב עם חברים ארבע כוסות יין אל יתפלא אם יוצג ע"י התקשורת כאלכוהוליסט.
 
למדיה לדבריו, יש כח עצום ונטייה לסילוף המציאות. זוהי זווית ראייה אשר דוגלת בביטוי "העולם הוא במה ואנחנו השחקנים" את ההצגה של חיינו מתעדת המדיה  ומפיצה להמונים בתואנה כי תפקידה במחזה הינו להיות מספר בלתי מתערב, אולם בפועל כיון שמורכבת מאנשים הינה בלתי אוביקטיבית. טוריסיאן אמר על סמך ניסיונו הרב בעבודה עם מדיה בעולם כי התקשורת הישראלית אכזרית במיוחד.
 
טוירסיאן התייחס לספין- שיטת העבודה המקובלת על אנשי תקשורת ופוליטיקאים ואמר כי אחת מדרכי הפעולה בהתמודדות עם המדיה שאולה מעולם התנ"ך "הקם להורגך השכם להורגו" – לפני שיוצאת ידיעה נגד לקוח יוצאים עם ידיעת נגד על מנת לבלום ולמזער נזקים. הספין התקשורתי נועד לתת מכת מחץ, להתחמק מפגיעות ולשנות את הנוף התקשורתי וכן לברוא מציאות חדשה.
 
בהתייחס לנקודה היהודית בחייו אמר טוריסיאן שבא ממשפחה רוויזיוניסטית שעקרה מישראל לארה"ב כי הוא מושפע מזאב ז'בוטינסקי אשר משמש אותו עד היום להשראה ולהתחזקות בחיי היומיום ותמונתו מפארת את כותלי המשרד.
לצפייה בכתבה שפורסמה בגלובס, לחצו כאן
לצפייה בסרטון מהמפגש, לחצו כאן