8 במרץ 2009
 
בשבוע הבא, יתקיים בקמפוס קרית אונו, רב שיח בנושא "עתיד המדידה באינטרנט". לאור הצמיחה המהירה של מדיית האינטרנט, הן מבחינת אחוזי השימוש והן ברמת תקציבי הפרסום המופנים למדיה זו, התפתחו ברחבי העולם כלי מדידה אובייקטיביים שחלקם הפכו לסטנדרט, כגון: "נילסין נט ריטייננג" ו"קומסקור".
 
עד היום, לא היה מדד מסוים עליו יכלו המפרסמים להתבסס. סקר "tim" עליו נהגו להסתמך, היווה מדד כמותי בלבד. איגוד חברות הפרסום שם למטרה להקים מערך מדידה אובייקטיבי שיהיה מקובל על כל הגורמים בתעשייה ויאפשר קבלת נתונים אמינים, שיכילו פרט לנתונים מספריים וכמותיים גם נתונים דמוגרפים איכותיים על הגולשים באינטרנט, דבר שיאפשר לתעשיית הפרסום התמודדות יעילה ומקצועית יותר עם המדיה הדיגיטאלית. יש הטוענים כי מהלך זה יעצים את שימוש המפרסמים באינטרנט ואף יחולל מהפכה משמעותית בתחום.
 
הרב-שיח שמקיים החוג לשיווק ופרסום בקריה האקדמית אונו, יעסוק בהיעדרה של מערכת מוסכמת למדידת האינטרנט בישראל, יבחן את השינויים הצפויים בעקבות כניסתו הצפויה של גורם מדידה אובייקטיבי ומוסכם מטעם איגוד חברות הפרסום, את האפשרויות האחרות, הקיימות והעתידיות למדידת תנועה ודמוגרפיה באינטרנט בישראל.
ינחה את הרב שיח דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב וחבר ועדת ההיגוי בנושא המדידה באינטרנט. ברכות: מיכל שפירא, ראש מגמת הפרסום בקריה האקדמית אונו.
 
בין המשתתפים: אבינועם ברוג- מנכ"ל מרקט ווטש- גמיוז, דורי שדמון- יו"ר TNS, אורי בן שי- סמנכ"ל שיווק פרוקטר & גמבל ישראל, איתי אולניק- מנכ"ל e-rate, ענבר אברון- מנהלת רכש המדיה של קבוצת פובליסיס באינטרנט, אילן ישועה- מנכ"ל וואלה, שגיא חמץ- מנכ"ל בלינק ורפי צרפתי- יו"ר יורו תל אביב.
 
הרב שיח יתקיים ביום א' ה- 15.3, בקמפוס קרית אונו, בין השעות: 10:30-12:30
לפרטים והרשמה יש לפנות לקרן סטולר, טל': 03-5311838, דוא"ל: keren_s@ono.ac.il