
חשבת פעם למה יש פוסטים שעוצרים אותך בגלילה בפיד וכאלה שלא? למה יש לך יותר תשוקה למוצר מסוים ולא לאחר? למה יש מחאות שהצטרפת אליהן וכאלה שהתעלמת מהן? למה 2 חברות שמציעות כמעט את אותו המוצר אחת מצליחה והשניה כושלת? אחת הסיבות המרכזיות היא – שיווק ופרסום. מהמוצרים שאנחנו קונים בסופרמרקט, אונליין ועד הפוליטיקאים להם אנחנו מצביעים בקלפי – הכל ממותג, משווק ומפורסם כל הזמן. כדי להשפיע באמת, כדי להכתיב מגמות וליצור שינוי – צריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. וזה מה שאנו מלמדים בתואר.
בין נושאי הלימוד: ניהול התקשורת והפרסום פסיכולוגיה ופרסום, יצירתיות בפרסום, פיתוח מוצרים, שיווק דיגיטלי, סדנת פיתוח סטארט אפ, דוברות ויחסי ציבור, קשרי עיתונות ומדיה, ניהול מותגים, קידום בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד.

