ד"ר מיכל שפירא

ד"ר מיכל שפירא

סגנית דקאן להוראה, הפקולטה למנהל עסקים, וראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית

קורות חיים

  • אודות:
    דירקטורית ויו"ר וועדת רדיו ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ונציגת דירקטוריון הרשות בקרן לעידוד מחקר בתחומי התקשורת. חברה במספר וועדות טלויזיה ורדיו לרבות, הוועדה לאיתור דירקטורים בחברות החדשות של ערוץ 2 ו-10 והוועדה לבדיקת נאותות ייצוג הנשים בתקשורת.
    משמשת כשופטת בתחרוית ה-Effie awards וה-Extreme concept. לשעבר סמנכ"ל ומנהלת מחקר ותכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים.

  • השכלה: 
    פוסט דוקטורט, בית הספר למנע"ס, האוניברסיטה העברית בי-ם, 2010.
    דוקטורט Ph.D.)), הפקולטה למדעי החברה, אוניברסיטת תל-אביב, 2009.
    תואר שני, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל-אביב, 1994 (בהצטיינות).
    תואר ראשון בעבודה סוציאלית, אוניברסיטת תל-אביב, 1986 (בהצטיינות).

  • תחומי הוראה
    ניהול התקשורת והפרסום, תכנון אסטרטגי, סמינר בפרסום, התנהגות הצרכן.

  • תחומי מחקר: 
    מדעי הקוגניציה, קשב סלקטיבי , פרסום והתנהגות הצרכן.
Print Friendly, PDF & Email
[print-me]