ד"ר אורית להב

ד"ר אורית להב

סגנית ראש החוג לריפוי בעיסוק ומרצה בחוג לריפוי בעיסוק

קורות חיים        

  • אודות:
    עומדת בראש המעבדה לחקר ההוראה והלמידה בחוג לריפוי בעיסוק. אחראית תחום מעורבות חברתית ואחראית על ההוראה בחוג לריפוי בעיסוק בשיטת Problem Based Learning. מקימה ויועצת אקדמית של מרכז התמיכה ונגישות אקדמית בקריה האקדמית אונו. פעילה בקבוצת UDL והטמעת הגישה בקרב מרצי המכללה. מרצה בכנסים בארץ והעולם. ניהלה את פורום מרפאים בעיסוק מומחים בלקויי למידה מטעם העמותה הישראלית לריפוי בעיסוק.

 

  • השכלה: 
    Post-Doctoralהאוניברסיטה העברית בירושלים (2008).
    .Ph.D, בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב (2006).
    .M.Ed, בייעוץ חינוכי, אוניברסיטת תל אביב (1997).
    .B.O.T, בריפוי בעיסוק, אוניברסיטת תל אביב (1989).
 
  • תחומי הוראה:
    מעורבות חברתית בקרב אוכלוסיה המתמודדת עם מגבלה (מרח"ב), מנחת מנחים וקבוצות למידה בשיטת PBL (Problem Based Learning), מרצה בתחום אבחון ושיקום קוגניטיבי, מנחת קבוצות הדרכה העוסקות בפיתוח זהות מקצועית מלוות הכשרה מעשית, מרצה ומלווה קבוצות המבצעות מחקר בקורס סמינר מחקר.

 

  • תחומי מחקר: 
    תכנון וניהול זמן בקרב סטודנטים, קשישים ואוכלוסיות ממגזרים שונים. פיתוח זהות מקצועית במהלך הלימודים. בחינת צרכי סטודנטים והתאמות ההוראה והלמידה למגוון רחב של סטודנטים.​

 

  • פרסומים נבחרים:

    1. Lahav, O., Daniely, N. & Yalon-Chamovitz, S. (submitted). Interpersonal Social Responsibility model of service learning: a longitudinal study. Scandinavian Journal of Occupational Therapy.

           
    2.
    Lahav, O., Nolan. C., & Katz, N. (2016). Academic and social concerns of students in higher education. Work Journal of Prevention, Assessment & Rehabilitation.
           
    3. Toglia, J., Lahav, O., Ben Ari, E., &. Kizoni, R., (2016). Adult Age and Cultural differences in the Weekly Calendar Planning Activity (WCPA). American Journal of Occupational Therapy.
           
    4. Lahav, O. Ben-Simon, A., Inbar-Weiss, N., & Katz, N. (2015). Weekly Calendar Planning Activity for university students: comparison of Individuals with and without ADHD by gender. Journal of Attention Disorder, 2, 1-11. Doi: 10.1177/1087054714564621. IP- 2.397.
           
    5. Lahav, O., Katz, N. & Yalon-Chamovitz, S. (2015). Changes in occupational therapy students' attitudes towards people with disabilities: The importance of firsthand experience. Israel Journal of Occupational Therapy, 24, 1.

Print Friendly, PDF & Email
[print-me]