ד"ר יוסי גביש

ד"ר יוסי גביש

ראש ההתמחות בשיווק ופירסום ומרצה בקורסי הכלכלה והשיווק בפקולטה למנהל עסקים

קורות חיים

  • אודות:
    יועץ פדגוגי בית הספר להנדסאים בתעשייה וניהול, מנהל חטיבת לימודי מנהל עסקים במכללה למנהל חיפה.

 

  • השכלה: 
    דוקטורט .Ph.D, אוניברסיטת חיפה, בית הספר לניהול בתחום השיווק (2009). 
    M.B.A., ביה"ס למנהל עסקים, האוניברסיטה העברית (1995) (בהצטיינות).
    תואר ראשון בכלכלה, מטעם אוניברסיטת חיפה (1992).

 

  • תחומי הוראה
    מבוא לכלכלה מיקרו, מבוא לניהול השיווק, ניהול מותגים, הדרכה בפרויקט גמר וסמינריון בשיווק. 

 

  • תחומי מחקר: 
    השפעות בין-דוריות בהתנהגות צרכנים, אימפולסיביות וקומפולסיביות, חסכנות צרכנית, השפעות הבדלי תרבויות על התנהגות הצרכן.  

 

  • פרסומים נבחרים:

    1. Gavish, Y. (2013), “Family Consumption Decisions – Literature Review and Extension: The Psycho-Social Case of Single-Mother Families and their Early Adolescent Daughters”, International Journal of Psychological Studies, Vol. 5 (4), pp. 26-37. 

     

    2. Segev, S., Shoham, A., & Gavish, Y. (2015), “A Closer Look into the Materialism Construct: The Antecedents and Consequences of Materialism and its three Facets”. Journal of  Consumer Marketing, Vol. 32 (2), pp. 85-98. 

     

    3. Shoham, A., Gavish, Y., & Segev, S. (2014), “A Cross-Cultural Analysis of Impulsive and Compulsive Buying  Behaviors among Israeli and USA Consumers: The Influence of Personal Traits and Cultural Values”, Journal of International Consumer Marketing, Vol. 27 (3), pp. 187-206. 

       

    4. Shoham, A., Gavish, Y., & Rose M. Gregory (2016), “Consequences of Consumer Animosity: A Meta-Analytic Integration”, Journal of International Consumer Marketing (Forthcoming).

     

    5. Berger, R. & Gavish, Y. (2016), “A Gem in a Hostile World: An Evolutionary Analysis of the Diamonds Industry – The Case of the Israeli Diamond Industry”, International Journal of Strategic Change Management  (Forthcoming).

Print Friendly, PDF & Email
[print-me]