ד"ר איל מעוז

ד"ר איל מעוז

סגן הדקן להוראה ולתכניות לימוד, הפקולטה למנהל עסקים

קורות חיים   לפרופיל בלינקדאין     

  • אודות:
    ייעוץ והכשרות מנהלים בעשרות חברות בארץ ובעולם בינהן: גוגל, אי.בי.אם, בנק ישראל, מלנוקס, פיטנגו, מארוול, בנק לאומי,  HP, אמדוקס, אינדיגו. מרצה אורח באוניברסיטת נורת'ווסטרן. 
    בעבר שימש כראש תכנית .M.B.A למנהלים באוניברסיטה העברית ובקריה האקדמית אונו. 

 

  • השכלה: 
    .Ph.D, מאוניברסיטת קלוג' (1995).
    .M.B.A, במנהל עסקים, אוניברסיטת תל אביב (1990).
    .B.A, בכלכלה וסטטיסטיקה, אוניברסיטת תל אביב (1984).

 

  • תחומי הוראה:
    אסטרטגיה וניהול השיווק, מחקרי שוק, פיתוח מוצרים חדשים.

 

  • תחומי מחקר: 
    חדשנות ופיתוח מוצרים חדשים (דגש על אסטרטגיות פיתוח וניהול סיכוני פיתוח), קבלת החלטות צרכנים, אתיקה במחקר שוק.

 

  • פרסומים נבחרים:

    1. Maoz E., and Tybout A.M. (2002), “The Moderating Role of Involvement and Differentiation in the Evaluation of Brand Extensions”, Journal of Consumer Psychology, 12(2), 119-131.

           
    2.
    Tenbrunsel A.E., Brett J.M., Maoz E., Stroh L.K., and Reily A.H., (1995). “Dynamic and Static Work-Family Relationships”, Organizational Behavior and Human Decision Processes, 63 (3), 233-246.

Print Friendly, PDF & Email
[print-me]