ד"ר מיכל שפירא

ד"ר שפירא מיכל

מרצה בכירה וראש ביה"ס לשיווק ודיגיטל בקריה האקדמית אונו.

אודות

ד״ר מיכל שפירא מכהנת כמרצה בכירה וכראש ביה”ס לשיווק ודיגיטל , בקריה האקדמית אונו.
שפירא חוקרת בתחומי השיווק , התנהגות צרכנים , רשתות חברתיות ,תקשורת , שכנוע ושינוי עמדות והקשב החזותי הרלבנטי לשיפור הבולטות במרחב הדיגיטלי. משמשת חברת הועד המנהל בחברות ויועצת בתחומי הניהול , השיווק והאסטרטגיה השיווקית. מיכל מעורבת לאורך השנים במגוון פרויקטים אסטרטגיים ושיווקיים , ומעורבת באופן רציף בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל הן בשיפוט בתחרויות אשר נועדו לקדם את הסטנדרט המקצועי בתעשייה והן בהשתתפות בכנסים מקצועיים, פאנלים ודיונים בתחומי הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית. יו”ר הועדה לתרגום מונחי ודיגיטל באקדמיה ללשון.
שימשה עד ינואר 2022 כדירקטורית ויו”ר וועדת הרדיו ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. בנוסף, כיהנה כחברה בוועדת הטלוויזיה, ועדת מחקר ורב תרבותיות, בוועדה לאיתור דירקטורים בחברות החדשות של בוועדה לבדיקת נאותות ייצוג מיעוטים ובוועדה לבדיקת נאותות ייצוג הנשים בתקשורת. לפני כן כיהנה כיו”ר ועדת מחקר ורב-תרבותיות ברשות השנייה, ונציגת הדירקטוריון בקרן המעניקה מלגות לחוקרים צעירים בתחומי התקשורת.
בעבר שימשה סמנכ״ל לתכנון אסטרטגי ומדיה במשרד הפרסום IPG רבן ושות’ ולפני כן , מנהלת מחלקת המחקר והאסטרטגיה במשרד הפרסום טמיר כהן JWT .

השכלה

פוסט דוקטורט בשיווק
בית הספר למנהל עסקים , האוניברסיטה העברית בירושלים- 2010
דוקטורט( .PhD) בפסיכולוגיה קוגניטיבית
הפקולטה למדעי החברה , אוניברסיטת תל אביב - 2009
תואר שני
הפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל אביב (בהצטיינות). 1994
תואר ראשון בעבודה סוציאלית
אוניברסיטת תל אביב (בהצטיינות) 1986

תחומי הוראה

ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי סדנא בתכנון אסטרטגי סדנת פיתוח סטרטאפ

תחומי מחקר

התנהגות צרכנים רשתות חברתיות תקשורת שכנוע ,שינוי עמדות והקשב החזותי הרלבנטי לשיפור הבולטות במרחב הדיגיטלי.