מכון המחקר בתחום השיווק הוקם לפני כשנה. בראש מכון המחקר עומד פרופ’ יעקב גולדנברג. מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת “הדוב הלבן” בהתאמה לתחום השיווק, תופעת ” “Placebo effect וכד’. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.

במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.

אודות

מכון המחקר בתחום השיווק הוקם לפני כשנה. בראש מכון המחקר עומד פרופ’ יעקב גולדנברג. מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת “הדוב הלבן” בהתאמה לתחום השיווק, תופעת ” “Placebo effect וכד’. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.

במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.

בשאלות ניתן לפנות למנהלת המכון, תמם בן אברהם הדס בכתובת מייל : hadas.ba@ono.ac.il

חוקרי המכון

 

שיווק ופרסום – Marketing and Advertising 

 

צלרמאייר עופר ,ד”ר

ofer@ono.ac.il

Zelmayer Ofer, Dr.

לבני ראובן,ד”ר

rlivny@ono.ac.il

Livni Reuven, Dr.

אמר מוטי, ד”ר

mamar@ono.ac.il

Amar Moti, Dr.

גביש יוסי, ד”ר

bsy4@bezeqint.net

Gavish Yosi, Dr.

מעוז אייל, ד”ר

eyalm@ono.ac.il

Eyal Maoz, Dr.

שטיינמיץ חיה, ד”ר

minshar@barak.net.il

Shtaynmitz Haya, Dr.

שפירא מיכל, ד”ר

mshapira@ono.ac.il

Shapira Michal, Dr.

טליה מירון-שץ, ד”ר

talyam@wharton.upenn.edu

Talya Miron-Shatz, Dr.