מרכז מחקר לשיווק ופרסום
מרכז מחקר לשיווק ופרסום

תפריט של מרכז מחקר לשיווק ופרסום

מרכז מחקר לשיווק ופרסום

מכון המחקר בתחום השיווק הוקם לפני כשנה. בראש מכון המחקר עומד פרופ' יעקב גולדנברג. מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת "הדוב הלבן" בהתאמה לתחום השיווק, תופעת " "Placebo effect וכד'. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.

במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.

 

לשאלות ניתן לפנות למנהלת המכון, תמם בן אברהם הדס בכתובת מייל : hadas.ba@ono.ac.il

Print Friendly, PDF & Email
[print-me]