מיכאל פינגרוט סטודנט לתואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית כותב לאייס על הבשורה החדשה בתחום השיווק

"בעוד שבישראל ממשיכים להתרגש מקמפיינים ששילבו QR קוד, לפעמים ברמה בנאלית ובסיסית ביותר, בחו"ל מילת הבאזז בחודשים האחרונים היא אוגמנטד ריאליטי. אוגמנטד ריאליטי (Augmented Reality), או בתרגום חופשי "מציאות מוגברת" היא תחום עולה העוסק בשילוב אלמנטים וירטואליים עם הסביבה האמיתית – כל זה בזמן אמת ובהפעלה אינטראקטיבית של המשתמש".   למאמר המלא באתר אייס לחץ […]

Print Friendly, PDF & Email
מיכל צין 30 באוגוסט 2012

"בעוד שבישראל ממשיכים להתרגש מקמפיינים ששילבו QR קוד, לפעמים ברמה בנאלית ובסיסית ביותר, בחו"ל מילת הבאזז בחודשים האחרונים היא אוגמנטד ריאליטי. אוגמנטד ריאליטי (Augmented Reality), או בתרגום חופשי "מציאות מוגברת" היא תחום עולה העוסק בשילוב אלמנטים וירטואליים עם הסביבה האמיתית – כל זה בזמן אמת ובהפעלה אינטראקטיבית של המשתמש".
 

Print Friendly, PDF & Email