הבוגר זיו שיינפלד לאייס על ויראליות, תגמול, וסלולר

לקראת חג הפסח כותב הבוגר (.M.B.A) ומנכ"ל Z Digital House זיו שיינפלד לאייס מאמר דעה בנושא 'כיצד המדיה החברתית שינתה את משמעות שליחת הברכות לחג'. למאמר המלא בנושא 'כיצד המדיה החברתית שינתה את משמעות שליחת הברכות לחג' באתר אייס לחץ כאן

Print Friendly, PDF & Email
מיכל צין 2 באפריל 2013

לקראת חג הפסח כותב הבוגר (.M.B.A) ומנכ"ל Z Digital House זיו שיינפלד לאייס מאמר דעה בנושא 'כיצד המדיה החברתית שינתה את משמעות שליחת הברכות לחג'.

Print Friendly, PDF & Email