איתי צמיר במאמר על קמפיין הדיגיטל של אובמה ורומני ומה ניתן ללמוד מהם לטובת הקמפיינים שבישראל

איתי צמיר, מרצה בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית ויועץ לשיווק דיגיטלי, במאמר דעה ל'אייס' בנושא קמפייני בחירות דיגטיליים בארץ ובארה"ב: ״פערי האיכות בין הקמפיינים הדיגיטליים באמריקה לאלו שבישראל אינם קטנים, אבל הם ברי צמצום. במקרים רבים הם נובעים מחוסר ידע יותר מאשר מהעדר תקציב״.  למאמר המלא לחץ כאן לבלוג של איתי לחץ כאן

Print Friendly, PDF & Email
מיכל צין 4 בנובמבר 2012

איתי צמיר, מרצה בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית ויועץ לשיווק דיגיטלי, במאמר דעה ל'אייס' בנושא קמפייני בחירות דיגטיליים בארץ ובארה"ב: ״פערי האיכות בין הקמפיינים הדיגיטליים באמריקה לאלו שבישראל אינם קטנים, אבל הם ברי צמצום. במקרים רבים הם נובעים מחוסר ידע יותר מאשר מהעדר תקציב״. 

Print Friendly, PDF & Email