ברכות חמות לד”ר מרים גולן למינויה לפרופסור

 
 

המועצה להשכלה גבוהה אישרה את מינוייה של ד”ר מרים גולן לפרופסור

פרופסור עמיה ליבליך, נשיאת המכללה, מברכת את פרופ’ מרים גולן לרגל מינויה:

“ביום ראשון, 11 ביוני 2017, אישרה המועצה להשכלה גבוהה את מינויה של ד”ר מרים גולן לפרופסור

אותנו אין הדבר מפתיע כלל!

במשך חמש השנים שמרים עומדת בראשת התכנית לחברה ואמנויות אין תלמידה, חברת סגל או חברת הצוות המנהלי שלא הכירה את סגולותיה המיוחדות במינן. היכרנו את מרים כחברת סגל חרוצה, נעימה, ומסורה מאין כמוה. אבל, אולי לא כולם יודעים כי מחוץ לגבולות המכללה מרים היא עובדת סוציאלית ידועה שהשפיעה על עיצוב המדיניות הסוציאלית במדינת ישראל ובעלת השגים חשובים בתחום העבודה עם אוכלוסיות קצה (כגון נערות במצוקה), מוסדות, פנימיות ובתי כלא. היא עיצבה את הדגם החינוכי-אקדמי להכשרת עובדים סוציאלים בכל הארץ. היא ייסדה את התכנית להכשרת מנחים קבוצתיים באוניברסיטת תל אביב, השפיעה בכתביה על תחום התקון בישראל ומהווה עד היום מקור השראה, הכוונה והכשרה למאות עובדים סוציאליים במדינה, שרבים היו, באופן אישי, תלמידיה.

התברכנו בכך שמרים בחרה במכללה לחברה ואמנויות כנמל הבית שלה. עבורנו היא ראש התכנית לחברה ואמנויות מיום היווסדה. בתכנית זו מתבטאת יכולתה המקצועית ואנושיותה של מרים בכל יום ויום מימות השנה. מסירותה לכל אחד מעובדי ההוראה, מקטן ועד גדול, ורגישותה לרב תרבותיות של הסטודנטיות והסטודנטים משפיעה על אופי המכללה כולה. אין ספק שהיא ראויה לקידום זה, ובשבילנו תמיד הייתה פרופסור ממילא.

נשיאת המכללה, פרופ’ עמיה ליבליך, צוות ההוראה, העובדים במכללה וכל התלמידות והתלמידים משתתפים בשמחתה ומברכים אותה בשנים רבות וטובות של פעילות אקדמית ומעשית לטובת הכלל”