שמי לב שניידר, בן 38 תושב רמת גן, בוגר מגמת סיעוד באוניברסיטת תל אביב – הפקולטה לרפואה, עם התמחות בחדר ניתוח, עבדתי כאח בביה"ח בפרדסיה – בעבודה מרתקת בתחום המחלקה לפסיכיאטריה משפטית, לאחר כשנתיים התקדמתי לביה"ח תל השומר ועבדתי כראש צוות לכירורגיה פלסטית בחדר ניתוח.

 

את לימודיי בקריה האקדמית שילבתי עם עבודה במשרה מלאה בבית החולים, וכבר בשנה השלישית ללימודי החלטתי שברצוני להיות עו"ד עצמאי והתחלתי טרום התמחות במשרד עורכי דין נעמי לנדאו העוסק בתחום דיני העבודה, אשר השפיע בעבר רבות על קידומו ופיתוחו של משפט העבודה והביטחון הסוציאלי במדינת ישראל.

 

בשנת 2006, סיימתי את לימודי והמשכתי להתמחות באותו המשרד ומשנת 2007, הנני עובד כעורך דין עצמאי עם התמחות בדיני עבודה והנני חבר בלשכת עורכי הדין בישראל, ומכהן בתפקיד יועץ משפטי בעמותת "צנטוריון" – "האיחוד לעובדי שמירה וניקיון", ומייצג בוועדות הכנסת: וועדת העלייה והקליטה, ועדת העבודה, הרווחה והבריאות.

 

בשנת 2010, ייסדתי והקמתי עם עוה"ד מור סטולר את משרד עורכי הדין מור סטולר & לב שניידר בתל אביב. את עוה"ד מור סטולר הכרתי בתקופת התמחותי כעורכת דין מובילה בתחום יחסי העבודה. ביחד אנו מפתחים משרד עורכי דין מוביל ופורץ דרך בתחום דיני העבודה ויחסי העבודה הקיבוציים והפרטיים.

 

למותר לציין שהכלים שהיקנו לי בקריה האקדמית אונו סייעו לי רבות להצליח והנני סבור שהקריה האקדמית הוא מוסד מעולה ללמוד בו, מקום אשר משלב אקדמיות ברמה גבוהה, מעשיות, מקצועיות והצלחה בכל מחיר. 

 

המשרד מור סטולר & לב שניידר רואה לנכון לקדם את תלמידי הקריה האקדמית ובהתאם לכך הוא מעסיק כעת בוגרת של הקריה האקדמית אונו בתפקיד של מתמחה במשרד.

ניתן ליצור קשר עם לב בכתובת הבאה: lev@stolerlaw.co.il