אורן אלדד - בוגר LLBשמי אורן אלדד, בן 33, רווק המתגורר בת"א, בעל תואר אקדמי במשפטים מהקריה האקדמית אונו.

לקראת סיום לימודי המשפטים בקריה התחלתי לעבוד באילנות בטוחה (בית השקעות)

באותה תקופה הקימו שם מחלקת מכירות ואני גוייסתי לצורך שיווק טלפוני. לאחר תקופה קצרה קודמתי ע"י מנהל המכירות הארצי לתפקיד של מנהל מח' טלמרקטינג. במסגרת תפקיד זה הייתי שותף להקמה ולניהול של מערך מכירות שמנה כעשרה עובדים והחל לספק עבודה ל-8 סניפים שהיו לחברה בפריסה ארצית.

יש לציין שבראשית שנות ה-2000 הקמת המערך נחשבה כחדשנית ופורצת דרך בתחומה. לאחר כשנתיים בתפקיד, בהן פיתחתי את המחלקה ולמדתי רבות נרכשה החברה ע"י כלל ביטוח, שמיזגה את החברה עם זרוע הפיננסים שלה – כלל פיננסים.

בכלל פיננסים בטוחה מוניתי למנהל מכירות ארצי (תחת סמנכ"ל המכירות אשר עזב בהמשך), בתקופה זו נחשפתי לתחומים חדשים רבים החל מבינוי, עבור למחשוב וכלה בעבודה בארגון גדול, במהלך התפקיד הטמעתי מערכת CRM מתקדמת, הכנסתי שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לניהול שיחות ומוקד, הכנסתי שימוש בעזרי מדידה ויעדים וניהלתי את מסד נתוני הגיוס של החברה. מצבת כח האדם של מרכז המכירות גדלה ל-50, מתוכם משווקים טלפוניים, אנשי מכירות ושירות, דרג מנהלים זוטר ובנוסף הייתי אחראי על מערך של כ-10 סניפים ושלוחות בהם יועצי השקעות ומנהלי תיקים. במסגרת תפקידי, יזמתי שיתופי פעולה עסקיים, מבצעים וקמפיינים פרסומיים והובלתי את החברה להיקפי הגיוס הגבוהים בשוק ההון הישראלי – מידי חודש גוייסו למעלה מ-400 לקוחות חדשים בהיקף ממוצע של 100 מיליון ש"ח.

אחד מסיפורי ההצלחה של המחלקה, הינו האופק הקידומי שהפך לאחד מאבניי היסוד של המערך, לאורך השנים קידמתי כ-30 עובדים למחלקות השונות בחברה תוך מעבר סטאז' בייעוץ השקעות, עובדה שהפכה לשם דבר ומודל לחיקוי בענף.

לאחר כשנתיים וחצי בתפקיד הציע לי מנכ"ל החברה (מר קובי נבון), להתקדם לתפקיד מנכ"ל כלל פורקס. מדובר בחברה צעירה מבית כלל פיננסים אשר שמה לה למטרה להוביל ולמקצע את שוק המסחר במט"ח בארץ. כמובן שנעניתי בחיוב להצעה ולקחתי על עצמי משימה מאתגרת ליצור משהו חדש. חלומות מתגשמים!