העמוד נטען, אנא המתן...

loading icon

ד"ר וילי אברהם (החוג לפרסום ותקשורת שיווקית) על השפעת זכרון השואה על הרגלי קנייה של צרכנים

ד"ר וילי אברהם, מומחה להתנהגות צרכנים ושיווק בינלאומי ומרצה בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית , מסכם לאתר אייס את מחקרו שבדק את השפעתה של האיבה על מעורבות צרכנים מהצרכנים. המחקר נערך ב-2 מדינות: ישראל ואנגליה וכלל 340 משתתפים מ-2 המדינות. בנוסף במחקר גם נבדקה השפעתה של מעורבות צרכנים על קנייתם של מוצרים גרמניים. איבה יכולה לנבוע […]

PrintFriendly and PDF
מיכל צין 8 באפריל 2013

ד"ר וילי אברהם, מומחה להתנהגות צרכנים ושיווק בינלאומי ומרצה בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית , מסכם לאתר אייס את מחקרו שבדק את השפעתה של האיבה על מעורבות צרכנים מהצרכנים. המחקר נערך ב-2 מדינות: ישראל ואנגליה וכלל 340 משתתפים מ-2 המדינות. בנוסף במחקר גם נבדקה השפעתה של מעורבות צרכנים על קנייתם של מוצרים גרמניים. איבה יכולה לנבוע ממספר רב של סיבות. החוקר בחר להתמקד בסיבה אפשרית אחת: איבה כפועל יוצא מהשואה.

PrintFriendly and PDF
[print-me]
KCS